Pengering beku industri China, pengilang, pembekal, harga ekonomi untuk dijual

2022-05-12 10:57:48

Pengering beku industri China, pengilang, pembekal, harga ekonomi untuk dijual Aplikasi pengering beku industri Pengering beku industri boleh digunakan untuk sebarang jenis makanan seperti buah-buahan, sayur-sayuran, asli, daging, ikan, udang, makanan laut, kopi, bunga .


KEMOLO 300kg dan lebih pengering termasuk penyejuk beku letupan untuk item sejuk. Struktur pengering beku industri Pengering beku industri ialah sistem pengeringan beku total, terdiri daripada ruang pengeringan, rak keberkesanan tinggi, pemeluwap wap yang disediakan di dalam ruang; sistem penyejukan, sistem vakum, pemanas, IQF, sistem kawalan dan sebagainya. Sistem selebihnya pasti akan dipautkan ke ruang pengering ais dalam laman web pelanggan dengan bantuan daripada pereka penyelesaian luar negara KEMOLO. Terdapat beberapa perniagaan yang boleh menghasilkan pengering beku industri di dunia.


KEMOLO ialah pembekal penting pengering beku besar-besaran. Bangunan rel pengangkutan produk dan pembinaan dan pembinaan penyejuk beku letupan perlu difikirkan untuk beberapa koleksi pengering beku komersial pada masa hadapan.

Siasatan