Mesin pengering beku buah, harga ekonomi untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:49:28

Mesin pengering beku buah-buahan Buah-buahan mempunyai rangkaian yang besar, oleh itu, usahawan suka melabur dalam syarikat pengeringan beku buah-buahan. Persaingan pastinya tidak akan sengit sekarang dan juga pada masa hadapan. Sebagai contoh, Acai adalah salah satu buah yang paling berkesan, namun ia hanya ditanam di utara Brazil dan Bolivia. Jika rakyat Amerika ingin membeli produk itu, mereka memerlukan sama ada membangunkan kemudahan pembuatan kerana lokasi atau menyediakan buah acai ke Amerika, namun harganya sangat tinggi.


Pelabur kejiranan mempunyai faedah mereka sendiri untuk melabur pada item ini. Tiada perniagaan di pelbagai negara lain boleh menyediakan acai kering beku. Mereka boleh mengimport dari kawasan ini hanya jika pengguna sangat menyukai acai. Maqui di Chile adalah satu lagi contoh. Mesin pengering beku buah hanya untuk aplikasi pengeringan buah. Buah-buahan mempunyai julat yang besar, akibatnya, ahli perniagaan suka berbelanja dalam organisasi pengeringan beku buah. Jika rakyat Amerika ingin melabur dalam produk itu, mereka memerlukan sama ada membangunkan kilang di kawasan itu atau menghantar buah acai ke Amerika, tetapi harganya sangat tinggi. Mesin pengering beku buah hanya untuk aplikasi pengeringan buah. Buah sentiasa lebih mahal daripada sayur-sayuran di banyak negara.


Serta lokasi yang berbeza ditanam pelbagai buah-buahan. Buah-buahan tropika tidak boleh ditanam di lokasi sejuk atau panas. Tetapi individu di tempat yang sejuk dan juga hangat menyukai buah-buahan tropika. Di kawasan tropika, paras suhu adalah tinggi. Buah-buahan mudah busuk dalam jangka masa yang singkat. Bagaimana cara untuk memelihara dan mengekalkan nilainya? Inovasi untuk objektif ini jelas adalah pengeringan beku.


KEMOLO ialah salah satu pengeluar dan syarikat utama mesin pengering beku buah-buahan yang besar dengan kos yang murah untuk dijual di seluruh dunia. Untuk membangunkan kilang pengeringan beku buah-buahan di negara anda, hanya dapatkannya daripada pengilang dan pembekal langsung.

Siasatan