Mesin kering beku, harga paling murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal China - KEMOLO

2022-05-12 10:46:40

Membekukan mesin kering Mengapa anda membekukan makanan kering? Tidak seperti biologi dan juga farmaseutikal, pembekuan makanan kering bukanlah satu kemestian, tetapi ia boleh menghasilkan makanan berkualiti premium serta meningkatkan nilai makanan yang disertakan.


Makanan yang dikeringkan beku adalah bermula dengan angkasawan yang telah mendapat. Makanan yang dikeringkan beku adalah 100% semulajadi tanpa bahan kimia dan bahan, dan makanan yang dikeringkan beku mengekalkan warna dan bentuk yang sama seperti awal, dan terutamanya makanan yang dikeringkan beku mengekalkan 99% khasiat yang sangat baik untuk makanan perjalanan, makanan gunung dll.


KEMOLO hanyalah salah satu pengeluar penting mesin kering beku dan juga membuat mesin kering beku makanan berkualiti tinggi dengan harga rendah untuk dijual di seluruh dunia. Mesin kering beku terdiri daripada pembekuan serta pengeringan beku vakum. Mesin kering beku ialah salah satu pendekatan penyahhidratan yang inovatif untuk produk farmaseutikal, barangan organik dan semua jenis bahan makanan. Jika ia didehidrasi dengan cara lain, organik kepada hidup pasti akan dibunuh dalam suhu tinggi, namun bagi penyahhidratan beku, ia diproses dalam suhu yang dikurangkan, bahan aktif organik terus berada dalam keadaan optimum, malah mungkin 100% dikekalkan.

Siasatan