Mesin kering beku vakum, harga jimat untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:45:54

Mesin kering pembekuan vakum Apabila mesin kering pembekuan vakum berfungsi, item dikeringkan dalam vakum, untuk mengelakkan daripada pengoksidaan. Pengeringan beku memerlukan dalam keadaan vakum, kerana pengeringan beku adalah pengeringan sublimasi. Itulah sebabnya peranti pengering beku juga dipanggil mesin kering beku vakum. Apabila mesin kering membekukan vakum berfungsi, item dikeringkan dalam vakum, untuk berhenti daripada pengoksidaan. Keperluan pengeringan beku berada dalam keadaan vakum, kerana pengeringan beku adalah pengeringan sublimasi. Dalam keadaan semula jadi, ia sering berlaku pemejalwapan, tetapi tidak berterusan dan juga berterusan, itulah sebabnya pembuat pengering pembekuan vakum menghasilkan persekitaran yang membolehkan ais sublimat sentiasa dalam tangki simpanan.


KEMOLO membuat ruang pengeringan beku yang besar serta mengeluarkan udara di dalam ruang untuk mengurangkan tekanan di dalam ruang, untuk menghasilkan keadaan bagi ais untuk menyublim. Udara di dalam ruang perlu disingkirkan dengan pam. Itulah sebabnya peralatan pengering beku juga dipanggil mesin kering beku vakum.


KEMOLO hanyalah salah satu pengeluar penting mesin pengering beku untuk makanan dan juga menghasilkan mesin kering beku makanan berkualiti tinggi dengan harga berpatutan yang tersedia untuk dijual di seluruh dunia.

Siasatan