Mesin kering beku buah, harga murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:44:36

Mesin kering beku buah-buahan Buah-buahan mempunyai banyak pilihan, oleh itu, pemilik perniagaan suka melabur dalam organisasi pengeringan beku buah. Acai hanyalah salah satu buah yang terbaik, namun ia hanya ditanam di utara Brazil dan Bolivia. Jika rakyat Amerika berhasrat untuk membelanjakan barang tersebut, mereka perlu membina kilang kerana lokasi atau membekalkan buah acai ke Amerika, tetapi harganya sangat tinggi.


Pemodal serantau mempunyai kelebihan tersendiri untuk membeli barang ini. Tiada perniagaan di pelbagai negara lain boleh membekalkan acai kering beku. Mereka boleh mengimport dari kawasan ini hanya jika pengguna suka acai. Maqui di Chile ialah contoh tambahan. KEMOLO ialah salah satu pembuat penting mesin kering beku komersial untuk makanan, seperti sayur-sayuran serta buah-buahan, biologi, barangan nutraseutikal dan menghasilkan mesin kering beku berkualiti tinggi dengan tawaran kos yang kecil untuk dijual di seluruh dunia. Mesin kering beku digunakan untuk mengeringkan semua jenis bahan makanan semulajadi berkualiti tinggi, yang terdiri daripada buah-buahan.


Buah-buahan tropika tidak boleh ditanam di lokasi yang sejuk atau panas. Individu di kawasan sejuk dan hangat menyukai buah-buahan tropika. Mesin kering beku digunakan untuk mengeringkan semua jenis bahan makanan semulajadi bermutu tinggi, termasuk buah-buahan. Buah-buahan mempunyai pelbagai jenis, akibatnya, ahli perniagaan suka melabur dalam perniagaan pengeringan beku buah. Jika rakyat Amerika ingin berbelanja dalam produk itu, mereka perlu sama ada membangunkan kemudahan pembuatan di kawasan itu atau membekalkan buah acai ke Amerika, namun harganya amat tinggi.

Siasatan