Mesin kering beku makmal, harga kompetitif untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 16:03:31

Mesin kering beku makmal Pengering beku telah digunakan dalam sektor farmaseutikal pada separuh abad sebelumnya.


Farmasi perlu dikeringkan dengan teknologi moden lyophilization, begitu juga dipanggil pengeringan beku. Namun pada masa kini, pengering beku digunakan secara meluas dalam sektor makanan. Pasaran makanan beku-kering adalah penting, jadi peralatan kering beku makmal tidak berkesan untuk pasaran makanan. Ia tidak dapat membantu pengguna untuk membina data pengeringan beku, kerana rangka kerja peranti pengering beku makmal agak berbeza untuk julat pengeluaran.


Yang melekat pada meja ialah penggantian pengering beku makmal. Di sana membenarkan permintaan untuk peralatan kering beku makmal di pasaran, kerana semua universiti serta makmal pasti memerlukannya untuk pelbagai jenis ujian makmal. Secara keseluruhannya, pengering beku makmal membekukan contoh in situ, yang menunjukkan contoh penyejukan berlaku di dalam ruang pengering beku. Serta kawasan permukaan dalaman peralatan kering beku makmal dianggap sebagai pemeluwap wap untuk mengumpul wap daripada contoh. Itulah salah satu sebab mengapa kos pengering beku makmal dikurangkan daripada pengering beku industri.


Peranti ini bukan sahaja digunakan untuk makmal, tetapi juga digunakan dalam semua jenis pasaran yang boleh dilaksanakan, sebagai peningkatan kualiti hidup, terdapat keperluan besar untuk makanan beku-kering bermutu tinggi, untuk mengekalkan nutrisi dengan warna dan bentuk yang baik. .

Siasatan