Peralatan kering beku makmal, harga kos rendah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 14:59:30

Peralatan kering beku makmal Peralatan kering beku makmal digunakan secara meluas dalam pelbagai pasaran untuk semua jenis ujian, percubaan atau penilaian. Universiti serta institut pengajian penyelidikan memerlukan mereka untuk mencipta. Pada asasnya, item disejukkan di dalam rak peralatan kering beku makmal, yang disewa penyejukan lokasi, yang mencadangkan penyejukan sampel ialah kebuk peralatan lyophilization.


Dan juga kawasan permukaan dalaman alat lyophilizer makmal dianggap sebagai pemeluwap wap untuk mengumpul wap daripada sampel. Itulah antara sebab harga peralatan kering beku makmal dikurangkan daripada pengering beku komersial. Peralatan ini bukan sahaja digunakan untuk makmal penyelidikan, tetapi juga digunakan dalam semua jenis industri yang mungkin, sebagai peningkatan kualiti hidup yang terbaik, terdapat permintaan besar untuk makanan beku-kering, untuk mengekalkan khasiat dengan naungan serta bentuk yang hebat. Pengering beku telah digunakan dalam sektor farmaseutikal pada separuh abad sebelumnya.


Farmasi harus dikeringkan dengan teknologi lyophilization, begitu juga dipanggil pengeringan beku. Pada masa kini, peranti lyophilizer digunakan secara meluas dalam industri makanan. Pasaran makanan beku-kering adalah penting, jadi peralatan kering beku makmal tidak bernilai kepada sektor makanan. Ia tidak dapat membantu individu untuk membina maklumat pengeringan beku, kerana rangka kerja peranti lyophilizer makmal agak berbeza untuk skala pengeluaran. Jadual berikut adalah pengganti peralatan kering beku makmal.

Siasatan