Mesin kering beku, harga yang cekap untuk dijual oleh pengilang China, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 14:56:00

Mesin kering beku menggunakan penyelesaian pemprosesan berteknologi tinggi dalam sayur-sayuran, buah-buahan, daging, barangan akuatik, keselamatan warna ubat, pemuliharaan kualiti, pemeliharaan kualiti tinggi, kandungan vitamin dan mineral. Beli peralatan kering beku premium daripada pembekal serta pengilang untuk mendapatkan kos kilang yang paling murah.


Disebabkan oleh fakta bahawa peralatan beku-kering dicapai di bawah suhu rendah dan juga vakum yang tinggi, air dalam bahan disublimasikan terus daripada gas keadaan ais, jadi ia boleh mengoptimumkan aktiviti sel, warna, wangian, keutamaan, bentuk, dan juga solekan vitamin daripada bahan kering beku, dan mempunyai prestasi penghidratan semula yang baik. Makanan beku-kering ialah makanan mesra alam bermutu tinggi yang dikendalikan oleh mesin kering beku yang menyepadukan kemudahan, kesihatan dan kesejahteraan serta sifat tulen, mengelakkan perubahan warna, haus dan lusuh, kehilangan bahan. Dengan kajian penyelidikan komprehensif peralatan kering beku, tahap penggunaan teknik pengeringan beku untuk memproses makanan semakin berkembang. Ia termasuk: daging, barangan daging, ikan dan kerang, ikan dan kerang, sayur-sayuran, sup, talas, produk tenusu, telur, barangan laut, bijirin, buah-buahan, minuman, kulat, sayur-sayuran diperap, Goreng minyak, dark sum, item soya, enzim, barangan kesihatan, ubat Cina, dan pelbagai makanan lain.


Hasil produk daripada mesin kering beku di pasaran antarabangsa meningkat pada kadar 30% setiap tahun, dan juga menjadi makanan besar-besaran dalam perdagangan global.

Siasatan