Mesin kering beku komersial, harga potong untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 14:01:47

Mesin kering beku komersial Mesin kering beku komersial terdiri daripada sistem penyejukan, sistem vakum, unit pemanasan dan sistem kawalan. Komponen utama ialah kebuk pengeringan, pemeluwap wap, pemampat, pam, sistem pemanasan elektrik, dan juga penyejuk, dsb. Mesin kering beku komersial digunakan untuk membekukan kelembapan terus kepada keadaan pepejal, dan selepas itu menyublimkan air daripada keadaan pepejal ke dalam keadaan aeriform untuk menyingkirkan air, untuk memastikan bahawa produk yang dikeringkan beku lebih lama. Mesin kering beku komersial biasanya merujuk kepada pengering beku pengeluaran skala besar.


Berbeza dengan pengering beku makmal, mesin kering beku komersial boleh menyuap dan mengeluarkan produk dengan pantas. Selain itu, pelanggan boleh membekukan item terlebih dahulu, oleh itu menjimatkan masa pengeluaran dan perbelanjaan pengeluaran. Mesin kering beku komersial mendiami kawasan yang agak besar dan juga memerlukan beberapa bengkel lain untuk ruang penyimpanan bahan mentah, pembersihan, pengelupasan, penghirisan, serta pembungkusan. Pada abad ke-21, teknologi pengeringan beku vakum semakin digemari oleh individu hasil daripada faedah luar biasanya. Produk beku-kering boleh disimpan untuk masa yang sangat lama pada tahap suhu biasa tanpa bahan tambahan. Rangka kerja artikel beku-kering adalah segar serta telap, serta terhidrat semula dengan cepat.


Warna, wangian, keutamaan, bentuk, serta tugas produk selepas penghidratan semula pada dasarnya tidak berubah, terutamanya sesuai untuk makanan, penjagaan kesihatan, dan juga industri farmaseutikal.

Siasatan