Peralatan kering beku vakum, harga murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 11:35:45

Peralatan kering beku vakum Semua peralatan kering beku adalah dengan sistem vakum, kerana vakum digunakan untuk meminimumkan tekanan ruang kering beku. Untuk mendapatkan peralatan kering beku vakum yang sesuai, pilihan vakum juga penting, kerana sistem perlu melindungi daripada sebarang jenis bendalir yang masuk ke dalam sistem vakum. Sistem vakum kering sepenuhnya adalah pilihan yang paling berkesan untuk pembekuan liofilisasi. Peralatan kering beku vakum merangkumi inovasi penyahhidratan lyophilization.


Ia menjadikan bahan hidrous ais dalam keadaan tahap suhu yang dikurangkan, kemudian di bawah keadaan vakum, ia mengambil teknik sinaran terma untuk pemanasan, untuk menyublimkan ais kepada gas lurus. Peralatan kering beku vakum menggunakan inovasi aplikasi bercampur berdasarkan pembangunan pelbagai disiplin, yang terdiri daripada penyejukan, pemanasan, vakum, elektrik dan lain-lain. Dan inovasi kering beku vakum mempunyai aplikasi yang meluas, seperti untuk barangan kimia, biologi, produk kesihatan dan kesejahteraan , barangan pertanian (daging, ayam, telur, makanan laut, sayur-sayuran, dan buah-buahan dll). Kebolehan berbeza peralatan kering beku vakum disesuaikan.


KEMOLO ialah pengeluar utama peralatan kering beku vakum untuk makanan, produk organik serta nutraseutikal. Pengering beku jenama KEMOLO sebenarnya telah dieksport ke banyak negara di dunia dengan kos yang murah dan juga berkualiti tinggi.

Siasatan