Peralatan kering beku makmal, harga murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 13:13:56

Peranti beku-kering kecil Pengering beku skala kecil telah digunakan dalam sektor farmaseutikal pada separuh abad sebelumnya.


Farmasi mesti dikeringkan dengan teknologi lyophilization, tambahan dipanggil sublimasi. Namun pada masa kini, instrumen beku kering digunakan secara meluas dalam industri makanan. Pasaran makanan beku-kering adalah besar, jadi pembuat beku-kering kecil tidak berguna untuk pasaran makanan. Ia tidak dapat membantu pengguna mengumpul data pengeringan beku, kerana rangka kerja pembuat pengering beku kecil agak berbeza dengan julat pengeluaran.


KEMOLO ialah salah satu pengeluar utama serta pakar sistem kering beku, dan juga membuat instrumen besar untuk barisan pemasangan pengeringan beku makanan untuk memproses tahap tertinggi dengan kadar yang kompetitif untuk dibeli. Dan juga makmal penyelidikan kecil membekukan peralatan kering adalah semata-mata untuk ujian. Terdapat beberapa pembekal peranti beku-kering berskala kecil, dan juga peralatan jenis ini adalah sejenis radas, serta ia digunakan terutamanya di makmal atau institut untuk kajian atau kajian penyelidikan. Juga banyak pengiklanan sistem pengeringan beku makmal di internet, ia memberi kesan kepada pelanggan untuk mempelajari penyedia pengering beku skala komersial yang ideal, kerana pengering beku bukan sahaja untuk makmal penyelidikan, terutamanya pada tahun-tahun semasa, sebagai peningkatan kualiti hidup. , terdapat keperluan besar untuk makanan beku-kering berkualiti tinggi, untuk melindungi pemakanan dengan naungan serta bentuk yang baik.

Siasatan