Mesin lyophilizer sayur-sayuran, harga berpatutan untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:39:50

Peralatan lyophilizer sayur-sayuran Makanan beku-kering jauh lebih ringan daripada rakan sejawat mereka yang mengalami dehidrasi, yang menjadikan mereka pilihan terbaik untuk backpacking ultra ringan serta perjalanan perkhemahan luar keluarga. Peralatan lyophilzer sayuran adalah lebih mahal tetapi mereka mengendalikan untuk mengekalkan makanan dengan lebih baik, lebih kecil dan lebih cekap tenaga.


Peralatan lyophilizer boleh melindungi sekitar 97% daripada nilai pertama makanan, yang menunjukkan bahawa makanan beku-kering boleh sama berkhasiat seperti makanan segar. Nutrien serta rasa diuruskan dengan makanan itu sendiri, berbanding menguap semasa prosedur. Struktur awal juga dilindungi. Selain itu, peralatan lyophilizer sayuran menggunakan hayat rak yang lebih lama untuk makanan. Peralatan lyophilizer sayuran boleh digunakan untuk mengeringkan sayur-sayuran dan juga buah-buahan, dan ia boleh digunakan untuk mengeringkan daging, ikan dan sebagainya makanan haiwan peliharaan untuk anjing atau kucing. Mesin lyophilizer sayur-sayuran adalah lebih berpatutan daripada pengering beku pharma.


Untuk kos jualan yang menjimatkan, hanya dapatkannya daripada pengeluar dan juga penjual. Mesin lyophilizer sayur-sayuran mengekalkan nutrien asli dan bahan aktif sayur-sayuran. Dan peralatan lyophilizer vegetalbe akan mengekalkan makanan dengan tiba-tiba menurunkan paras suhu dalam ruang vakum kepada disenaraikan di bawah tidak dan selepas itu dengan meningkatkannya secara beransur-ansur.


Air dalam makanan akan menjadi ais dengan pantas kemudian perlahan-lahan menguap, yang membantu melindungi penampilan, rasa, serta nutrien dengan lebih baik daripada dehidrator makanan.

Siasatan