Mesin lyophilizer makmal, harga potong untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:38:09

Peralatan lyophilizer makmal Farmaseutikal mesti dikeringkan dengan teknik lyophilization, juga dipanggil sublimasi. Tetapi pada masa kini, mesin lyophilizer biasanya digunakan dalam pasaran makanan.


Pasaran makanan beku-kering adalah besar, jadi jentera lyophilizer makmal tidak berkesan untuk pasaran makanan. Ia tidak dapat membantu individu untuk mengumpul data pengeringan beku, kerana struktur peralatan lyophilizer makmal agak berbeza dengan skala pengeluaran. Mematuhi jadual adalah penggantian mesin lyophilizer makmal. Permukaan dalaman peralatan lyophilizer makmal berkaitan sebagai pemeluwap wap untuk mengumpul wap daripada sampel. Itulah salah satu faktor mengapa harga peralatan lyophilizer makmal dikurangkan daripada pengering beku komersial. Peralatan ini bukan sahaja digunakan untuk makmal, tetapi juga digunakan dalam semua jenis pasaran yang boleh dilaksanakan, sebagai peningkatan kualiti hidup, terdapat permintaan yang besar untuk makanan beku-kering berkualiti tinggi, untuk mengekalkan khasiat dengan warna dan bentuk yang indah. Jentera lyophilizer makmal digunakan secara meluas dalam banyak sektor untuk semua jenis ujian, ujian atau penilaian. Kolej serta institut penyelidikan memerlukan mereka untuk menubuhkan.


Secara keseluruhannya, barang-barang itu disejukkan di dalam rak jentera lyophilizer makmal, yang dihubungi penyejukan kawasan, yang menunjukkan contoh penyejukan ialah kebuk jentera lyophilization.

Siasatan