Peralatan lyophilizer komersial, harga kos efektif untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:35:21

Jentera lyophilizer komersial Berbeza dengan inovasi penyahhidratan purata, faedah jentera lyophilizer komersial adalah seperti yang disenaraikan di bawah: peralatan lyophilizer komersial dilakukan di bawah paras suhu rendah, jadi ia amat sesuai untuk beberapa bahan sensitif haba, yang terdiri daripada bakteria dan juga protein yang sihat. Ia tidak akan menjadi denaturasi atau kehilangan tenaga organik. Ia sangat sesuai untuk mengeringkan beberapa makanan, ubat-ubatan, dan juga bahan kimia.


Oleh kerana ia mengalami dehidrasi dalam keadaan beku, kuantiti dan rumah produk siap hampir tidak diubah suai, dan juga struktur awal disimpan tanpa mengecut. Ditapis oleh jentera lyophilizer komersial, kebasahan dalam produk boleh dihapuskan lebih daripada 95% ~ 99%. Sepanjang proses pengeringan beku, pertumbuhan bakteria serta tindakan enzim tidak akan berlaku. Atas sebab itu, watak asal boleh dikekalkan oleh jentera lyophilizer komersial.


Apabila membekukan pengeringan pada tahap suhu yang dikurangkan, kehilangan beberapa bahagian yang tidak menentu serta bahagian nutrien yang didenaturasi oleh pemanasan adalah sangat kecil.

Siasatan