Peralatan lyophilizer sayuran, harga termurah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:34:21

Peralatan lyophilizer sayuran Rangka kerja telap menjadikan sayur-sayuran kering beku sangat terdedah sepanjang pengangkutan.


Produk pembungkusan yang kerap digunakan untuk barangan peralatan lyophilizer sayuran ialah beg PE serta beg aluminium foil ringan. Sayur-sayuran kering beku mempunyai struktur seperti span berliang selepas dikendalikan oleh peralatan lyophilizer sayuran. Item itu mudah diambil dalam keadaan basah serta teroksida apabila didedahkan ke udara, jadi sayur-sayuran yang dikeringkan beku hendaklah berbungkus vakum, sebaik-baiknya berisi nitrogen; kedua, kuantiti sibuk sayur-sayuran dari peralatan lyophilizer sayur-sayuran adalah agak besar, yang tidak membantu untuk pembungkusan, pengangkutan, dan juga jualan. Tidak kira jenis produk pembungkusan yang digunakan, ia adalah penting untuk dimuatkan dengan nitrogen, serta memasukkan pemulung oksigen serta bahan pengering.


Barangan peralatan lyophilizer sayuran hendaklah disimpan di lokasi yang sejuk dan kering. Sebaik-baiknya diletakkan dalam persekitaran yang lembap rendah dan suhu rendah jika boleh. Jangka hayat biasanya 2 hingga 3 tahun. Ia boleh dikembangkan dengan betul apabila dijejalkan dalam bekas besi.

Siasatan