Mesin lyophilization komersial, harga jimat untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:25:41

Mesin liofilisasi komersial Pada abad ke-21, inovasi pengeringan beku vakum amat digemari oleh orang ramai kerana faedahnya yang luar biasa.


Produk beku-kering boleh disimpan untuk masa yang sangat lama pada paras suhu biasa tanpa bahan tambahan. Rangka kerja artikel beku-kering adalah berliang serta segar, serta terhidrat semula dengan cepat. Warna, aroma, keutamaan, bentuk dan tugas item selepas penghidratan semula secara amnya adalah sama, terutamanya sesuai untuk makanan, rawatan kesihatan, dan juga industri farmaseutikal. Mesin lyophilization komersial biasanya menggambarkan pengering beku pembuatan skala besar. Berbanding dengan pengering beku makmal, mesin lyophilization komersial boleh menyuap dan melepaskan produk dengan segera. Dan pelanggan boleh membekukan item terlebih dahulu, seterusnya menjimatkan masa pembuatan serta perbelanjaan pembuatan. Mesin lyophilization komersial mendiami kawasan yang agak luas serta memerlukan beberapa bengkel lain penyimpanan produk mentah, mencuci, mengupas, menghiris, serta pembungkusan. Mesin lyophilization komersial terdiri daripada sistem penyejukan, sistem vakum, unit pemanasan, dan juga sistem kawalan. Elemen utama ialah kebuk pengeringan, pemeluwap wap, pemampat, pam vakum, pemanas elektrik, dan penyejuk, dan sebagainya.


Mesin lyophilization komersial digunakan untuk membekukan lembapan terus kepada keadaan kuat, dan selepas itu menyublimkan air daripada keadaan pepejal ke dalam keadaan gas untuk menyingkirkan air, untuk memastikan bahawa mengekalkan produk beku-kering untuk masa yang lebih lama.

Siasatan