Peralatan lyophilization sayuran, harga ekonomi untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:22:04

Peralatan lyophilization sayur-sayuran Terdapat terutamanya dua jenis sayuran beku-kering daripada peralatan lyophilization sayuran: sayuran berbutir dan juga sayur-sayuran serbuk.


Tekniknya adalah untuk mengadun 8 jenis sayur-sayuran serta memuatkan ke dalam peralatan lyophilization sayuran untuk membuat sayuran berbutir. Sayur-sayuran jenis ini bukan sahaja berkhasiat dan enak, tetapi juga sangat sesuai untuk bayi pada permulaan cerai susu, kanak-kanak yang tidak suka sayur-sayuran, dan juga orang tua yang mempunyai gigi yang tidak mencukupi, individu yang mengambil makanan cecair atau separa cecair dan juga. atlet dengan pengambilan makanan yang minimum dan pasukan khas lain. Baru-baru ini, keperluan untuk sayur-sayuran kering beku di Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun sebenarnya telah meningkat dengan pesat, dan kuantiti import masih meningkat dari tahun ke tahun. Harga sayur-sayuran dari peralatan lyophilization sayur-sayuran di pasaran dunia adalah 4-6 kali lebih tinggi daripada sayur-sayuran kering udara panas. Kedua, peralatan lyophilization sayuran digunakan untuk menapis pelbagai jenis serbuk sayuran.


Sertakan serbuk sayur-sayuran ke dalam tepung atau gula untuk membuat mi sayur-sayuran, kek, biskut serta makanan manis, minuman, dll, yang boleh mengekalkan kandungan web diet, warna, dan juga rasa sayuran.

Siasatan