Pengering beku vakum, harga kos rendah untuk dijual dari pengeluar, pembekal China

2022-05-12 10:58:10

Pengering beku vakum, harga kos rendah untuk dijual dari pengilang China, pembekal Pengeringan beku pasti tidak akan berlaku dalam persekitaran semula jadi.


Itulah sebabnya sistem vakum harus digunakan dalam pengeringan beku untuk mengurangkan tekanan persekitaran. Vakum menggunakan semua jenis pengering beku. Atribut pengering beku vakum. 1, produk sensitif haba pastinya tidak akan dinyahaktifkan 2, pengeringan dalam kebuk vakum selamat, item pasti tidak akan pernah teroksida. 3, naungan bahan kering beku pastinya tidak akan menjadi gelap. 4, di bawah vakum, tanpa oksigen, jadi sebatian cepat teroksida sebenarnya telah dilindungi. Pengering beku perlu dikendalikan dalam tahap suhu yang dikurangkan dan juga masalah vakum, jadi sistem penyejukan dan juga sistem vakum harus digunakan pada pengering beku.


Pemampat Jerman Bitzer atau Itali Refcomp berkualiti tinggi serta Jerman Leybold, serta sistem kawalan Siemens disediakan dalam sistem pengering beku KEMOLO untuk menjamin kecekapan yang stabil.

Siasatan