Pengering beku buah-buahan, harga jimat kos untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:54:58

Pengering beku buah-buahan Kandungan vitamin yang banyak, serta pelbagai buah-buahan mempunyai naungan cantik yang berbeza. Buah-buahan segar boleh melindungi 3-5 hari dalam paras suhu bilik, dan buah-buahan berais menghilangkan rasa dan juga khasiatnya. Membekukan buah-buahan sebelum membekukan pengeringan atau membekukan buah-buahan segar secara langsung? Bagi pengeringan beku, produk perlu dibekukan sepenuhnya tanpa air di dalamnya. Semua air dalam buah-buahan mesti dibekukan terus ke dalam keadaan ais sebelum dikeringkan.


Pembekuan diperlukan yang boleh membantu menjimatkan keseluruhan masa pengeringan beku, jika pembungkusan produk beku tidak menjadi masalah. Segar mungkin juga diisi ke dalam pengering beku buah-buahan kecil dan juga tengah tanpa pengendalian pra-pembekuan, tetapi langkah utama selepas memuatkan buah-buahan segar ke dalam peralatan pengeringan beku adalah juga membekukan buah-buahan terus ke status ais pertama sekali. Kelebihan memuatkan buah-buahan segar ialah peralatannya lebih mudah digunakan. Buah-buahan adalah sejenis makanan, jadi pengering beku makanan adalah pilihan terbaik untuk pengeringan beku buah-buahan. Sesetengah buah adalah besar dengan kulit tebal, untuk membekukan pengeringan buah-buahan jenis ini, mengelupas dan juga memotong adalah langkah pertama atau rawatan pra-pemprosesan.


Buah-buahan yang kecil dengan kulit nipis boleh dibekukan dan dikeringkan terus tanpa pra-pemprosesan kecuali pembersihan.

Siasatan