Pengering beku sayur, harga termurah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:54:24

Pengering beku sayur Sayuran perlu dikeringkan dengan pengering beku jenis bercahaya. Pengering beku jenis konduktif tidak sesuai untuk sayur-sayuran, atau masa pembuatan lebih lama, jadi perbelanjaan pembuatan kering sepenuhnya beku adalah lebih besar.


Sayur-sayuran mempunyai bentuk yang tidak sekata; akibatnya, kawasan permukaan sayuran sebenarnya tidak banyak bercakap secara langsung dengan dulang, dan ia mempunyai sedikit panggilan dengan plat pemanas. Pengering beku jenis konduktif tidak sesuai untuk sayur-sayuran, atau masa pengeluaran lebih lama, jadi kos pengeluaran kering sepenuhnya beku adalah lebih tinggi. Sayuran mempunyai bentuk yang tidak teratur; atas sebab itu, permukaan sayur-sayuran mempunyai sedikit percakapan langsung dengan dulang, dan juga ia mempunyai sedikit bercakap dengan plat pemanas. Apakah kelebihan sayur-sayuran kering beku? 1, kedua-dua sayuran mentah dan sayur-sayuran yang disediakan boleh dikeringkan dengan beku. 2, bekukan sayur-sayuran kering mengekalkan warna asalnya. 3, sayuran kering beku adalah semulajadi tanpa bahan. 4, membekukan sayuran kering boleh memulihkan air dengan mudah. 5, membekukan sayuran kering boleh mengekalkan suhu kawasan yang lama. 6, beku sayuran kering adalah ringan, jadi ia mengurangkan kos pengangkutan. 7, menawarkan tempoh musim panas sayur-sayuran yang ditanam pada musim lain. 8, sayur-sayuran segar setiap hari.


Terdapat pelbagai jenis sayuran yang boleh dibekukan kering, bukan sahaja daun mesra alam, tetapi juga jagung, bawang putih, halia, labu, kentang, lada, lobak merah, kacang, kubis, tomato, daun bawang, timun, bendi, bawang merah, saderi , cendawan, zaitun, bayam dan lain-lain. Pengering beku boleh meliofilkan sebarang jenis yang mungkin.

Siasatan