Pengering beku makmal, harga murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:53:05

Pengering beku makmal Pengering beku makmal direka bentuk untuk kesejagatan dan institut kajian penyelidikan untuk mewujudkan pelbagai jenis sampel kering beku serta membangunkan hidangan untuk pelbagai item. Pengering beku makmal juga digunakan untuk pemeriksaan yang tidak diketahui atau ubat baru untuk mengetahui suhu beku dan juga titik sublimasi.


Pra-pembangunan sebelum pengeluaran besar-besaran pastinya berguna untuk mengetahui kegunaan untuk mengeringkan item sepenuhnya dan juga menemui hidangan paling berkesan untuk cecair khas. Pengering beku makmal kebanyakannya digunakan untuk kajian atau rawatan remedi di makmal. Pengering beku jenis ini tidak begitu berguna untuk pengeluaran percubaan makanan dan tidak bernilai untuk pembiaya mencuba pasaran, kerana struktur pengering beku jenis ini kekal dalam rangka kerja asas dan juga raknya bukan jenis industri, pemeluwap wapnya adalah digantikan dengan plat keluli tahan karat nipis dalaman yang menunjukkan struktur ruang.


Gaya penjimatan kos seperti ini sudah tentu akan membawa kepada pemeluwapan wap yang lemah, akibatnya, wap tidak boleh terpeluwap sepenuhnya pada agensi pengumpulan wap, akibatnya, komponen wap disedut ke pam vakum. Pam vakum diamankan oleh minyak, minyak dimusnahkan oleh wap yang datang, minyak akan mendapat negatif tidak lama lagi. Pelanggan perlu menukar minyak vakum biasanya.

Siasatan