Pengering beku rumah, harga termurah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:52:40

Pengering beku rumah Objektif untuk mempunyai pengering beku rumah? Objektif utama pengering beku rumah adalah untuk mengekalkan makanan, tetapi sisa. Sedikit seperti pengering beku makmal, ia menggunakan lebih sedikit produk untuk membina pengering beku rumah yang ringkas dengan hiasan yang bagus, komponen dalaman yang buruk. Gaya pengering beku rumah Sedikit seperti pengering beku makmal, ia menggunakan lebih sedikit bahan untuk membina pengering beku rumah asas dengan hiasan yang indah, unsur dalaman yang lemah.


Pemindahan haba adalah melalui tangki bulat kecil di kawasan tipis. Untuk menjimatkan harga, tiada pemeluwap wap persendirian, jadi pemeluwapan adalah benar-benar negatif, sesetengah wap pasti akan dibuang ke pam vakum lurus, akibatnya merosakkan pam vakum. Pemanasan adalah melalui beberapa item getah elektrik, jadi pemanasan tidak sekata. Pemejalwapan yang lebih pantas, kerosakan pantas pada pam vakum, akibatnya, satu kumpulan pembuatan sudah tentu akan mengambil masa 48 jam. Ia kehilangan masa untuk kapitalis yang berhasrat untuk menghasilkan produk sebelum pembuatan besar-besaran. Ia membazir wang dan kuasa.


Perkhidmatan pertukaran adalah sebagai pematuhan bagi pelabur yang mempunyai pelan loji pengeringan beku yang besar. Objektif untuk mempunyai pengering beku rumah? Objektif utama pengering beku rumah adalah untuk melindungi makanan, tetapi sisa. Pengering beku rumah popular di Amerika Syarikat, tidak dialu-alukan di seluruh dunia. Pengering beku rumah menyerupai elektrik kediaman biasa, tetapi teknologinya tidak berkembang untuk pengering beku jenis ini, kerana hanya terdapat satu pembuat untuk pengering beku rumah di seluruh dunia.

Siasatan