Mesin pengering beku industri, harga paling murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:50:59

Mesin pengering beku industri KEMOLO boleh menawarkan ruang yang lebih besar seperti yang anda perlukan dengan kos yang berpatutan tersedia di planet ini. Untuk memperoleh mesin pengering beku industri berkualiti tinggi, hanya dapatkannya daripada pembuat langsung dan syarikat.


Peralatan pengering beku komersial KEMOLO boleh disesuaikan. Peralatan konvensional dicipta dengan mengambil kira keperluan logistik antarabangsa, penghantaran menggunakan kontena, atau kontena rak aras. Panjang maksimum pelan tunggal memerlukan kurang daripada 12 meter, dan juga lebar kurang daripada 3 meter. Terdapat kaki dan pintu yang menyokong jentera pengering beku industri, ketinggiannya sentiasa lebih besar daripada saiznya. Untuk memikirkan keselesaan dalam operasi dan juga menjimatkan kos penghantaran, diameter ruang peralatan pengering beku industri adalah sekitar 2.5 meter. Ruang dimensi yang lebih besar diperlukan untuk keupayaan pengeluaran yang lebih besar perlu disesuaikan mengikut keperluan.


Peralatan pengering beku industri KEMOLO dicipta untuk ahli perniagaan yang mempunyai dana yang mencukupi dan mencari peluang pelaburan kewangan emas. Jentera pengering beku industri terutamanya untuk makanan dan juga kilang pembuatan produk kesihatan dan kesejahteraan.

Siasatan