Mesin pengering beku vakum, harga rendah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-12 10:51:32

Peranti pengering pembekuan vakum Peranti pengering pembekuan vakum ialah peranti pengering pembekuan dengan vakum untuk mengurangkan tekanan kerja dalam ruang peranti pengering beku. Keperluan pengeringan beku berada dalam keadaan vakum, kerana pengeringan beku adalah pengeringan sublimasi.


Dalam keadaan semula jadi, ia sekali-sekala berlaku pemejalwapan, namun tidak berterusan dan juga berterusan, itulah sebabnya mesin pengering pembekuan vakum dicipta persekitaran yang membolehkan ais sublimat sentiasa dalam bekas. Itulah sebabnya mesin pengering beku juga dipanggil peranti pengering beku vakum. Untuk mendapatkan peranti pengering pembekuan vakum dengan harga perbelanjaan yang lebih rendah daripada vendor dan juga pengeluar, hanya beli terus dari kilang. Apabila tekanan berkurangan, faktor pendidihan air akan berkurangan dengan sewajarnya. Apabila tekanan menurun kepada 600Pa, faktor pendidihan air pastinya akan menjadi<0℃ .


Air kurang daripada 0℃status air adalah pepejal, dipanggil ais. Mesin pengering beku vakum ialah mesin pengering beku dengan vakum untuk mengurangkan tekanan berfungsi dalam ruang mesin pengering beku. Pengeringan beku memerlukan dalam keadaan vakum, kerana pengeringan beku adalah pengeringan sublimasi. Itulah sebabnya peralatan pengering beku juga dipanggil peranti pengering beku vakum.

Siasatan