Membekukan peralatan kering, harga terendah untuk dijual oleh pengilang China, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 16:02:12

Peralatan kering beku Peralatan kering beku dihasilkan dengan konsep pengeringan beku vakum, dengan struktur yang berpatutan dan padat, dan ia praktikal untuk diselenggara, kawalan automatik sepenuhnya dan beroperasi dengan cepat.


Peralatan kering beku boleh berfungsi secara individu dengan memasang elektrik tiga fasa dengan fungsi penuh, tiada permintaan untuk pusat pengekalan yang terlalu banyak. Gaya yang unik dan penggunaan kuasa yang sangat berkurangan menjadikan bahan terdiskaun menguntungkan dengan peralatan kering beku. Produk yang diproses oleh peralatan beku kering sangat mudah disimpan untuk masa yang sangat lama. Selepas menambah air, mereka boleh kembali ke keadaan sebelum membekukan pengeringan dan juga mengekalkan ciri biokimia awal. Teknologi pengeringan beku sangat sesuai untuk mencipta sebatian sensitif haba seperti antibiotik, suntikan, bahan darah, hormon enzim dan juga pelbagai tisu organik lain dan juga digunakan secara meluas dalam bidang perubatan, farmaseutikal, kajian penyelidikan biologi, kimia dan makanan.


Membekukan peralatan kering menerima inovasi tinggi: pertama sekali, membekukan air dalam produk terus kepada keadaan pepejal, dan selepas itu menyublimkan kelembapan daripada keadaan pepejal kepada keadaan gas, dengan itu menghapuskan kelembapan dan juga melindungi bahan.

Siasatan