Peralatan kering beku makanan, harga paling murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 15:40:38

Peralatan kering beku makanan Peralatan kering beku makanan kini digunakan secara meluas dalam industri makanan, terutamanya dalam pengendalian makanan bernilai tinggi dan makanan bernilai tambah tinggi.


Oleh kerana prosedur pengeringan beku dijalankan di bawah suhu rendah serta masalah vakum, air dalam produk disublimasikan secara langsung dari keadaan ais ke keadaan aeriform, jadi warna, wangian, pilihan, bentuk, serta pemakanan menjadikan -bahan kering boleh disimpan pada tahap maksimum, dan kecekapan rehidrasi adalah sangat baik. Oleh kerana teknologi moden pengeringan beku mempunyai faedah yang tiada tandingannya dengan kaedah pengeringan lain, peralatan pengeringan beku makanan sebenarnya telah menjadi peranti pengeringan yang paling prospektif. Item yang diproses oleh peralatan kering beku makanan adalah dalam kontrak yang baik dengan tiga trend penting: makanan mesra alam, makanan semula jadi, serta makanan mudah. Peralatan kering pembekuan makanan juga dibimbangkan dan digemari oleh lebih ramai pembiaya. Terdapat pelbagai jenis makanan yang dikeringkan oleh peralatan kering pembekuan makanan, serta ia sentiasa disertakan dalam pelbagai bidang pengendalian makanan, yang terdiri daripada: Makanan segera. Mee segera mewah, nasi segera, dan juga perasa tanpa kerumitan; Bekukan makanan ringan kering seperti buah-buahan, sayur-sayuran. Mereka berkhasiat, lazat, dan juga sangat mudah untuk dimakan; Minuman segera seperti kopi kering beku, teh segera, dan sebagainya. Pemakanan dan juga barangan kesihatan.


Bekukan ginseng kering, bekukan tanduk kering, bekukan madu kering, bekukan serbuk jeli diraja, bekukan debunga kering, kolostrum lembu, serbuk gaharu, dll.

Siasatan