Peralatan kering beku komersial, harga tidak mahal untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 15:34:07

Peralatan kering beku komersial Terdapat kaedah pengeringan yang berbeza, seperti pengeringan dengan cahaya matahari, pengeringan udara hangat, pengeringan semburan, serta pengeringan vakum, dll.


Berbeza dengan teknologi pengeringan tersebut, kelebihan peralatan kering beku komersial adalah seperti di bawah: Pembekuan komersial peralatan kering dilakukan di bawah suhu rendah, jadi ia amat sesuai untuk beberapa sebatian sensitif haba, termasuk protein serta mikrob. Ia pastinya bukan denaturasi atau kehilangan tenaga organik. Semasa prosedur pengeringan beku, perkembangan mikroorganisma dan aktiviti enzim tidak akan berlaku. Atas sebab itu, watak asal boleh dikekalkan oleh peralatan kering beku komersial Apabila pengeringan beku pada tahap suhu rendah, kehilangan beberapa unsur tidak stabil dan juga bahagian nutrien yang didenaturasi oleh pemanasan adalah sangat kecil. Jadi ia sangat sesuai untuk mengeringkan beberapa bahan kimia, makanan dan juga ubat-ubatan. Disebabkan fakta bahawa ia dikeringkan dalam keadaan berais, kuantiti dan rumah produk siap hampir sama, serta rangka kerja asal dikekalkan tanpa penguncupan.


Bahan kering adalah longgar dan telap, dan sama seperti span. Selepas menambah air, ia boleh dibubarkan sepenuhnya dan cepat, serta bentuk asal akan dibawa balik dengan cepat. Diproses oleh peralatan kering beku komersial, kelembapan dalam produk boleh dihapuskan lebih daripada 95% ~ 99%.

Siasatan