Peralatan kering beku buah-buahan, harga termurah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 15:33:48

Peralatan kering beku buah-buahan Visualisasikan menambahkan beberapa beri hitam beku kering serta strawberi pada mangkuk bijirin pilihan anda.


Kerepek buah-buahan yang rangup itu adalah sumber vitamin C serta mineral yang hebat dan juga sama enaknya dengan buah-buahan segar mereka. Dengan peralatan kering beku buah-buahan, ia adalah cara yang hebat untuk menyimpan buah-buahan untuk situasi kecemasan, dengan jangka hayat bekalan yang panjang bertahan selama beberapa tahun apabila dipelihara dengan sewajarnya. Hasilnya masih merupakan sumber makanan yang sangat sihat yang kurang rumit untuk dibawa ke mana-mana daripada pilihan segar. Sebilangan besar buah-buahan kering beku yang terdapat di kedai tidak termasuk pengawet, gula atau jus yang tidak diperlukan untuk rasa yang menyenangkan dari segi sakarin. Apabila memasukkan kalori tambahan ini ke dalam buah-buahan kering, prosedur pengeringan beku membenarkan anda mengekalkan rasa dan juga nutrisi yang berkurangan. Ia juga mengekalkan kejujuran buah-buahan sebagai bebas gluten, yang juga boleh berubah dengan penambahan gula. Peralatan kering beku buah-buahan menunjukkan anda mempunyai akses kepada tawaran lazat ini sepanjang tahun, juga apabila buah-buahan tertentu hilang haid. Lyophilize buah-buahan hari ini, serta keutamaan untuk esok!


Buah-buahan membekukan peralatan kering bukan sahaja mengekalkan banyak manfaat pemakanan yang berkaitan dengan buah, tetapi ia juga menghalang penggunaan bahan pengawet manis dan juga jus.

Siasatan