Peralatan kering beku sayuran, harga potong untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 15:32:51

Peralatan kering beku sayuran Tidak masalah jenis bahan pembungkusan produk yang digunakan, ia perlu dimuatkan dengan nitrogen, serta menambah penghapus oksigen dan juga bahan pengering. Produk peralatan kering beku sayuran harus disimpan di kawasan yang kering dan menakjubkan. Adalah lebih baik untuk diletakkan dalam suasana kelembapan rendah dan suhu rendah jika boleh.


Jangka hayat biasanya 2 hingga 3 tahun. Ia boleh dilanjutkan dengan berkesan apabila dijejalkan dalam tong besi. Sayur-sayuran kering beku mempunyai struktur seperti span berliang selepas dikendalikan oleh peralatan kering beku sayuran. Item ini sangat mudah menyerap kelembapan dan teroksida apabila terdedah kepada udara, jadi sayur-sayuran yang dikeringkan beku hendaklah berbungkus vakum, idealnya berisi nitrogen; kedua, jumlah yang diduduki sayur-sayuran dari peralatan kering beku sayuran adalah agak besar, yang bukan untuk pembungkusan produk, pengangkutan, dan juga jualan. Struktur telap menjadikan sayur-sayuran kering beku sangat terdedah semasa pengangkutan. Penggunaan bahan pembungkus produk secara amnya untuk produk peralatan kering beku sayuran ialah beg PE dan juga beg aluminium foil ringan.


Beg PE sering digunakan untuk pembungkusan produk yang besar dan juga beg aluminium foil digunakan untuk pembungkusan produk kecil. Jika perlu, tin besi juga boleh digunakan untuk pembungkusan, tetapi harganya lebih tinggi dan penggunaannya juga tidak begitu biasa.

Siasatan