Mesin kering beku makmal, harga jimat kos untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 13:27:37

Mesin kering beku makmal Gaya penjimatan kos jenis ini akan mengakibatkan pemeluwapan wap yang lemah, akibatnya, wap tidak boleh terpeluwap sepenuhnya pada pengumpul wap, atas sebab itu, komponen wap disedut untuk mengepam. Pam vakum diamankan oleh minyak, minyak rosak oleh wap yang datang, minyak akan menjadi buruk tidak lama lagi.


Pengguna perlu kerap menukar minyak vakum. Mesin kering beku makmal kebanyakannya digunakan untuk kajian atau mempunyai penyelesaian di makmal. Pengering beku jenis ini tidak begitu membantu untuk pembuatan percubaan makanan serta tidak memberi manfaat kepada pelabur untuk mencuba pasaran, kerana rangka kerja pengering beku jenis ini adalah dalam struktur yang mudah serta raknya bukan jenis industri, wapnya pemeluwap ditukar oleh plat keluli tahan karat nipis dalaman yang ditunjukkan kepada struktur ruang. Mesin kering beku makmal dibuat untuk kesejagatan serta institut pengajian untuk mencipta pelbagai jenis sampel kering beku serta mencipta hidangan untuk produk yang berbeza. Mesin kering beku makmal juga digunakan untuk pemeriksaan penyelesaian baru atau tidak dikenal pasti untuk mengetahui suhu beku serta titik sublimasi.


Pra-pembangunan sebelum pembuatan besar-besaran pastinya akan membantu untuk mengetahui kegunaan untuk membekukan kering item dan juga menemui resipi yang paling berkesan untuk cecair khas.

Siasatan