Mesin kering beku rumah, harga jimat untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 13:20:13

Mesin kering beku rumah Tujuan untuk mempunyai mesin kering beku rumah? Objektif utama mesin kering beku rumah adalah untuk mengekalkan makanan, walau bagaimanapun sisa. Mesin kering beku rumah terkenal di Amerika Syarikat, tidak dialu-alukan di seluruh dunia.


Mesin kering beku rumah menyerupai elektrik rumah biasa, namun teknologi moden tidak matang untuk pengering beku jenis ini, kerana hanya terdapat satu pembuat untuk mesin kering beku rumah di planet ini. Objektif untuk mempunyai mesin kering beku rumah? Objektif utama mesin kering beku rumah adalah untuk mengekalkan makanan, tetapi sisa. Sedikit seperti pengering beku makmal, ia menggunakan lebih sedikit produk untuk membangunkan mesin kering beku rumah yang mudah dengan reka bentuk yang hebat, komponen dalaman yang lemah. Reka bentuk mesin kering beku rumah Sedikit seperti pengering beku makmal, ia menggunakan lebih sedikit bahan untuk membangunkan mesin kering beku rumah yang mudah dengan reka bentuk yang hebat, komponen dalaman yang buruk. Untuk menjimatkan perbelanjaan, tiada pemeluwap wap khusus, jadi pemeluwapan adalah sangat lemah, sesetengah wap pastinya akan menjadi bolong udara ke pam vakum secara langsung, seterusnya merosakkan pam vakum.


Pemejalwapan yang lebih pantas, kerosakan pantas kepada pam vakum, oleh itu, satu set pengeluaran akan mengambil masa 48 jam.

Siasatan