Lyophilizer komersial, harga paling murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 11:31:49

Lyophilizer komersial Lyophilizer komersil digunakan untuk mencipta produk kering yang terkemuka. Keupayaan jenis lyophilizer komersial ini biasanya besar, dan juga berkesan. Untuk membeli lyophilizer komersial, anda pastinya perlu mencari pengeluar lyophilizer besar, bukan lyophilizer rumah kecil.


Lyophilizer komersial pastinya akan mengawet makanan dengan menurunkan paras suhu dalam ruang vakum secara tiba-tiba kepada disenaraikan di bawah tidak dan selepas itu dengan menaikkannya perlahan-lahan. Air dalam makanan akan membeku dengan pantas kemudian perlahan-lahan menguap, yang membantu mengekalkan struktur, rasa, serta nutrien dalam makanan dengan lebih baik. Serta mereka mengendalikan untuk mengekalkan makanan dengan lebih baik, jauh lebih kecil dan juga lebih cekap kuasa. Lyophilizers komersial kami digunakan untuk pelbagai aplikasi daripada loji kajian perintis kecil kepada operasi perindustrian berbilang pengering komersial yang besar. Apabila bercakap tentang nilai pemakanan makanan yang diawet, lyophilizer komersial bersinar terang.


Dianggarkan bahawa lyophilizer komersial boleh melindungi sekitar 97% daripada nilai pertama makanan, yang bermaksud bahawa makanan beku-kering boleh sama berkhasiat seperti makanan segar.

Siasatan