Lyophilizer sayuran, harga jimat untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 11:29:59

Lyophilizer sayur-sayuran Lyophilizer digunakan untuk menghasilkan hidangan sayur-sayuran terlyophilized atau serbuk sayur-sayuran. Dan juga makanan anjing peliharaan mengandungi sayur-sayuran juga. Untuk menghasilkan makanan haiwan kesayangan keluarga berkualiti premium, lyophilizer sayuran diperlukan untuk memperhalusi gabungan kedua-dua daging dan juga sayur-sayuran. Liofilisasi menghilangkan air di bawah paras suhu rendah yang mengekalkan rangkaian kelembapan dan juga serat makanan yang tidak rosak.


Hanya masukkan air, dan dalam beberapa minit setiap butiran makanan segar kembali. Lebih cepat anda boleh menghapuskan makanan terlyofil anda yang lengkap daripada peralatan lyophilizer sayuran dan mendapatkannya di dalam beg mylar. Ini bukan sahaja memastikan anda mempunyai rasa yang terbaik, malah ia juga akan menawarkan anda jangka hayat paling lama yang boleh dilaksanakan.


Pengeringan beku oleh lyophilizer sayuran adalah untuk penyingkiran ais atau pelbagai pelarut beku lain daripada bahan melalui proses pemejalwapan dan penyingkiran zarah air terikat melalui prosedur nyahjerapan. Lyophilizer sayuran boleh digunakan dalam pengeringan beku lobak merah, bendi, kentang ungu, chestnut, labu, keladi, lada, kacang mesra alam, bawang, jagung, ubi ungu, ubi keledek, dll. Makanan kering beku yang dibuat oleh pengawet lyophilizer sayuran bentuk dan struktur asalnya, tidak seperti makanan kering, yang berkurangan serta kecut akibat pengendalian suhu tinggi.

Siasatan