Lyophilizer makmal, harga paling murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 11:28:34

Lyophilizer makmal Terdapat permintaan yang besar untuk lyophilizer makmal di pasaran, kerana semua kolej dan makmal memerlukannya untuk pelbagai jenis pemeriksaan makmal. Secara amnya, pengering beku makmal membekukan contoh in situ, yang membayangkan penyejukan sampel berlaku di dalam ruang pengering beku. Pengering beku telah digunakan dalam pasaran farmaseutikal dalam setengah abad yang lalu.


Farmasi harus dikeringkan dengan inovasi lyophilization, juga dipanggil pengeringan beku. Namun pada masa kini, pengering beku biasanya digunakan dalam industri makanan. Dan permukaan dalaman mesin pengering beku makmal dianggap sebagai pemeluwap wap untuk mengumpul wap daripada contoh. Itulah antara faktor mengapa perbelanjaan pengering beku makmal lebih rendah daripada pengering beku industri. Mesin ini bukan sahaja digunakan untuk makmal, tetapi juga digunakan dalam semua jenis pasaran yang mungkin, sebagai peningkatan kualiti hidup yang terbaik, terdapat keperluan besar untuk makanan beku-kering berkualiti tinggi, untuk mengekalkan nutrisi dengan warna yang indah sebagai serta bentuk. Pasaran makanan beku-kering adalah penting, jadi lyophilizer makmal tidak berguna untuk industri makanan.


Ia tidak dapat membantu pengguna untuk mengumpul data pengeringan beku, kerana struktur jentera pengering beku makmal agak berbeza dengan julat pembuatan.

Siasatan