Lyophilizer rumah, harga berpatutan untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 11:27:45

Lyophilizer buatan sendiri KEMOLO tidak mengeluarkan lyophilizers rumah, sebaliknya, pengering beku KEMOLO adalah untuk kegunaan pasaran.


Pengering beku bukan sahaja untuk makmal, atau rumah, bagaimanapun, untuk syarikat besar, terutamanya dalam tahun-tahun semasa, sebagai rangsangan kehidupan berkualiti tinggi, terdapat keperluan besar untuk makanan beku-kering berkualiti tinggi, untuk mengekalkan pemakanan dengan warna yang indah serta bentuk. Pengering beku buatan sendiri tidak boleh digunakan untuk ubat-ubatan. Ia benar-benar hangat untuk pasaran makanan, khususnya di banyak rumah.


Pasaran makanan beku-kering adalah besar, jadi pengering beku rumah tidak berkesan untuk sektor makanan. Ia tidak dapat membantu pengguna mengumpul data pengeringan beku, kerana rangka kerja mesin pengering beku makmal agak berbeza untuk skala pembuatan. Melekat pada meja adalah pengganti lyophilizer buatan sendiri. Tidak ada lyophilizer buatan sendiri pada masa lalu, kerana ia sangat mahal dan mengambil masa yang lama untuk mempunyai satu set pengeluaran. Peralatan kering beku dikomersialkan pada masa lalu. Tetapi kini lyophilizer buatan sendiri adalah seperti peranti elektronik rumah lain di Amerika Syarikat, dicipta untuk banyak isi rumah.


Di seluruh dunia, orang ramai tidak memerlukan lyophilizer rumah untuk rumah mereka, kerana ia tidak berpatutan dan juga menggunakan banyak kuasa.

Siasatan