Mesin lyophilizer industri, harga jimat kos untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 11:20:02

Mesin lyophilizer industri Secara konsepnya, mesin lyophilizer industri boleh digunakan untuk hampir semua pengeringan barangan tidak menghakis, terdiri daripada makanan, buah-buahan, sayur-sayuran, sup, makanan, makanan laut, daging, herba asli, produk biologi dan sebagainya yang tidak terhad.


Bekukan barang-barang kering yang dihasilkan oleh mesin lyophilizer industri adalah semula jadi dan juga kesihatan dan kesejahteraan, bekukan makanan kering dengan baik mengekalkan watak-watak yang mungkin berbeza dengan makanan segar (penampilan awal, teduh, vitamin, perisa, protein yang sihat dan sebagainya), begitu juga, disebabkan oleh air yang disingkirkan , bekukan barang-barang kering seperti pilihan buah-buahan jauh lebih lazat daripada buah-buahan segar. Mesin lyophilizer industri berfungsi dengan membekukan bahan serta selepas itu mengurangkan tegasan sekeliling untuk membolehkan air beku dalam bahan menyublim terus dari peringkat ais ke fasa gas. jadi, liofilisasi mencetuskan lebih sedikit kerosakan kepada kompaun berbanding teknik dehidrasi lain yang menggunakan suhu yang lebih tinggi. Mesin lyophilizer komersil bersinar hebat apabila ia berkaitan dengan nilai pemakanan makanan yang diawet.


Dianggarkan bahawa pengering beku boleh mengekalkan kira-kira 97% daripada nilai pertama makanan, yang membayangkan bahawa makanan beku-kering boleh sama sihat seperti makanan segar.

Siasatan