Peralatan Lyophilizer, harga berpatutan untuk dijual oleh pengilang, pembekal China - KEMOLO

2022-05-11 10:37:05

Peralatan Lyophilizer Peralatan Lyophilizer menggunakan prosedur selamat dari bahan kering yang akan meletakkan bahan yang disertakan dengan air untuk membekukan kepada pepejal terlebih dahulu, kemudian membuat di antaranya air sublimat daripada pepejal kepada keadaan udara, menyingkirkan air untuk mengekalkan produk.


Produk pada peringkat remedi dibekukan dengan pemejalwapan dan juga desorpsi, selepas itu pelarut meminimumkan ke tahap tertentu, seterusnya mengelakkan pembentukan mikro-organisma atau tindak balas berantai di antara bahan terlarut serta pelarut yang boleh dikekalkan untuk tempoh yang lama. masa dan mengekalkan sifatnya. Berbanding dengan pendekatan pengeringan yang biasa digunakan, makanan kering beku yang dicipta oleh peralatan lyophilizer termasuk tempoh kawalan kualiti yang panjang, sifat penghidratan semula yang hebat, teduhan yang menarik, rasa yang hebat, rasa dan bahan unsur berkhasiat yang tinggi. Membekukan rasa makanan kering, rupa, serta juga berbau jauh lebih baik daripada makanan dehidrasi kerana fakta bahawa animasi yang digantung tidak memerlukan kehangatan yang melampau.


Peralatan lyophilizer siri FD boleh digunakan secara meluas dalam bidang seperti makanan, biologi serta nutraseutikal dan lain-lain. Peralatan Lyophilizer ialah peralatan pengeringan lanjutan yang digunakan untuk mengeringkan makanan dan produk lain. Item kering sangat baik. Itulah sebabnya peralatan lyophilizer sangat hebat.

Siasatan