Peralatan lyophilizer makanan, harga jimat untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:36:30

Peralatan lyophilizer makanan Terdapat pelbagai jenis makanan yang dikeringkan oleh peralatan lyophilizer makanan, serta ia sering dicapai dalam pelbagai bidang pemprosesan makanan, termasuk: Makanan segera.


Mee split second mewah, nasi segera, serta perasa tanpa kerumitan; Bekukan makanan ringan kering seperti buah-buahan, sayur-sayuran. Mereka sihat, lazat, dan sangat mudah untuk dimakan; Minuman segera seperti kopi kering beku, teh segera, dsb; Pemakanan dan produk kesihatan dan kesejahteraan. Bekukan ginseng kering, bekukan tanduk kering, bekukan madu kering, bekukan serbuk jeli diraja kering, bekukan debunga kering, kolostrum lembu, serbuk gaharu, dll. Peralatan lyophilizer makanan kini digunakan secara meluas dalam industri makanan, khususnya dalam pemprosesan bernilai tinggi makanan serta makanan bernilai tambah tinggi. Oleh kerana prosedur pengeringan beku dilakukan di bawah tahap suhu rendah serta masalah vakum, air dalam bahan disublimasikan secara langsung dari keadaan pepejal kepada keadaan gas, jadi naungan, aroma, keutamaan, bentuk, serta struktur pemakanan. produk kering boleh dikekalkan pada tahap optimum, serta kecekapan penghidratan semula adalah hebat. Memandangkan teknik pengeringan beku mempunyai faedah yang tidak dapat ditandingi dengan pendekatan pengeringan lain, peralatan lyophilizer makanan sebenarnya telah menjadi salah satu alat pengeringan yang paling prospektif.


Item yang diproses oleh peralatan lyophilizer makanan adalah dalam kontrak yang baik dengan 3 corak penting: makanan hijau, makanan semula jadi dan makanan segera. Peralatan lyophilizer makanan juga mengambil berat dan lebih disukai oleh lebih ramai pembiaya.

Siasatan