Peralatan lyophilization, harga murah untuk dijual oleh pengilang China, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:23:59

Peralatan lyophilization Produk yang ditapis oleh peralatan lyophilization mudah disimpan untuk jangka masa yang lama. Selepas memasukkan air, mereka boleh kembali ke keadaan sebelum membekukan pengeringan serta mengekalkan sifat biokimia asal. Teknik liofilisasi sesuai untuk menghasilkan bahan sensitif haba, tisu biologi dan juga digunakan secara meluas dalam ubat, farmaseutikal, kajian penyelidikan organik, kimia serta bidang makanan.


Membekukan air dalam item menjadi keadaan pepejal, serta kemudian menyublimkan kelembapan daripada keadaan pepejal kepada keadaan aeriform, oleh itu mengeluarkan kelembapan dan melindungi bahan. Jentera lyophilization dihasilkan dengan prinsip animasi terampai vakum, dengan reka bentuk yang padat dan praktikal, serta ia tidak menyusahkan untuk diselenggara, kawalan automatik sepenuhnya serta mudah dijalankan. Jentera lyophilization boleh berfungsi secara individu dengan memasang kuasa tiga fasa dengan jumlah ciri, tidak memerlukan terlalu banyak kemudahan pengekalan. Reka bentuk khas serta penggunaan tenaga yang sangat rendah menjadikan produk yang murah menguntungkan oleh mesin lyophilization. Mesin lyophilization ialah peralatan pengeringan beku atau sistem dehidrasi teknik tinggi. Ia boleh diterima pakai dalam pelbagai perniagaan.


KEMOLO ialah pedagang antarabangsa serta pengilang, serta menghasilkan mesin lyophilization yang hebat dengan tawaran kos yang berpatutan untuk dijual di seluruh dunia. Untuk mendapatkan peralatan makanan sedemikian, hanya dapatkan harga kilang yang paling murah.

Siasatan