Peralatan lyophilization makanan, harga berpatutan untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:23:44

Jentera lyophilization makanan Mesin lyophilization makanan digunakan untuk merawat makanan berkualiti premium. Makanan pertama sekali akan dibekukan, serta ais dalam makanan yang dibungkus ke dalam ruang disublimasikan terus menjadi wap. Wap yang tersingkir daripada makanan dikumpulkan oleh pemeluwap wap. Makanan beku-kering yang diproses oleh mesin lyophilization makanan hampir tiada kehilangan nilai pemakanan. Selepas lyophilization, bentuk tidak berubah dan juga warna tidak berubah. Tanpa memasukkan bahan tambahan dan bahan kimia, ia boleh disimpan untuk masa yang sangat lama. Sistem liofilisasi makanan ialah peralatan pengeringan beku atau sistem dehidrasi yang canggih. Selain daripada aplikasi lyophilization makanan, ia boleh digunakan dalam industri lain.


KEMOLO adalah antara penjual dan pembekal utama, serta membuat sistem lyophilization berkualiti tinggi dengan tawaran kos yang menjimatkan untuk dijual di peringkat antarabangsa. Untuk memperoleh peralatan makanan sedemikian, dapatkan sahaja harga kemudahan pembuatan yang paling murah. Memandangkan mesin lyophilization makanan benar-benar tidak boleh mencapai pencemaran, makanan yang sihat dan seimbang serta mesra alam. Sesetengah pemodal kerap mengembangkan rangkaian mereka untuk mengambil pasaran; pelabur baharu amat berminat dengan mesin lyophilization makanan sederhana dan bersaiz kecil serta cuba meneroka pasaran. Lyophilizers makanan digunakan secara meluas dalam pilihan sayur-sayuran dan juga buah-buahan, daging, barangan akuatik, makanan yang dimasak. Peralatan lyophilization makanan digunakan untuk merawat makanan berkualiti tinggi.


Makanan beku-kering yang dirawat dengan sistem lyophilization makanan hampir tidak mempunyai kehilangan nutrisi. Memandangkan jentera lyophilization makanan benar-benar boleh mencapai sifar pencemaran, makanan mesra alam dan sihat dan seimbang.

Siasatan