Peralatan lyophilization industri, harga kos rendah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:23:13

Peralatan liofilisasi industri Selepas item dibekukan, air dalam item itu berkembang menjadi ais untuk membangunkan sistem rangka ais yang selamat. Sepanjang pemejalwapan, kristal ais mengekalkan rangka pepejal terutamanya tidak berubah. Kadar pengecutan mesin lyophilization perindustrian adalah banyak dikurangkan daripada jenis lain pengeringan beku, dan juga boleh mengekalkan bentuk makanan segar.


Oleh kerana produk dikeringkan secara beku selepas pra-pembekuan, hablur ais yang hebat dalam produk meninggalkan banyak ruang selepas pemejalwapan, muncul sebagai span telap, yang boleh menyusup dengan pantas dan juga memanggil sepenuhnya dengan produk kering sepanjang penghidratan semula, membolehkan item yang dikeringkan beku akan dihidrasi semula sepenuhnya dalam beberapa minit atau mungkin berpuluh-puluh saat, dengan itu mengekalkan warna, bau dan rasa makanan segar secara maksimum. Akibatnya, produk beku-kering mempunyai rumah penghidratan semula yang sangat baik dan juga digunakan secara meluas dalam makanan segera berkualiti premium. Mesin lyophilization perindustrian mencadangkan pengeluaran besar-besaran.


Oleh kerana barang-barang dari mesin lyophilization industri benar-benar kering, dibungkus dengan berkesan, dan juga tidak termasuk apa-apa jenis pengawet, tidak ada keperluan unik untuk tahap suhu ruang penyimpanan, iaitu, ia boleh disimpan untuk masa yang sangat lama di paras suhu biasa. Akibatnya, perbelanjaan penyimpanan mereka jauh lebih rendah daripada makanan sejuk beku.

Siasatan