Peralatan lyophilization vakum, harga paling murah untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 10:23:30

Peralatan lyophilization vakum Berbanding dengan pengeringan matahari biasa, pengeringan mendidih, pengeringan semburan serta penyahhidratan vakum, Peralatan lyophilization vakum mempunyai kelebihan yang mengagumkan: Peralatan lyophilization vakum dilakukan pada suhu rendah, jadi ia tidak menyahkan protein.


Disebabkan oleh pengeringan tahap suhu yang rendah, kehilangan unsur-unsur yang tidak stabil, nutrien terdenatur haba dan juga unsur-unsur wangi dalam bahan adalah sangat kecil, jadi mesin lyophilization vakum adalah teknologi moden untuk memproses ubat-ubatan dan makanan berkualiti tinggi. Tidak ada perbezaan besar antara mesin lyophilization vakum dan juga pengering beku. Vakum adalah komponen penting dalam sistem lyophilization. Untuk membeli peranti yang betul untuk makanan, anda perlu memilih dan juga mendapatkannya daripada pengeluar, bukan berdagang pembekal dengan harga yang menjimatkan. 3. Semasa prosedur pengeringan aras suhu yang dikurangkan, sifat kediaman asal bahan tersebut boleh dipelihara dengan sebaik-baiknya. 4. Isipadu dan bentuk pada asasnya tidak berubah selepas mesin lyophilization vakum. Bahannya seperti span. Apabila dihidrasi semula, sentuhan dengan permukaan dengan air adalah besar, dan ia boleh kembali kepada bentuk asalnya dengan segera. Disebabkan fakta bahawa ia biasanya dehidrasi di bawah vakum, terdapat sangat sedikit oksigen, yang melindungi bahan teroksida dengan mudah. Ia boleh mengeluarkan 95% ~ 99.5% lembapan dalam item, dan juga jangka hayat barang beku-kering adalah panjang. Vakum adalah komponen penting dalam peralatan lyophilization. Mesin lyophilization vakum dilakukan pada suhu yang dikurangkan, jadi ia tidak menyahkan protein yang sihat.


Disebabkan tahap pengeringan yang rendah, kehilangan komponen yang tidak stabil, nutrien terdenatur haba dan juga unsur aromatik dalam bahan adalah sangat kecil, jadi sistem lyophilization vakum adalah satu inovasi untuk prosedur ubat dan makanan berkualiti tinggi.

Siasatan