Mesin kering beku untuk dijual

2022-05-04 15:02:43

Mesin kering beku untuk dijual


Mesin kering beku untuk dijual semakin popular, tetapi masih ada orang di luar sana yang tidak tahu apa yang dilakukannya. Mengeringkan makanan anda dengan beku adalah cara terbaik untuk kekal berkhasiat semasa situasi hidup. Ia mengekalkan nutrien semula jadi dalam makanan, dan ia cenderung untuk mengekalkan rasa seolah-olah anda baru sahaja memakannya seperti biasa. Ringkasnya, ini adalah salah satu cara terbaik untuk mengelakkan diri anda daripada perlu merendam hardtack dan pemmican sepanjang masa, dan ia jauh lebih sihat.


Mesin kering beku untuk dijual ialah pengeringan produk yang sudah beku dalam vakum di bawah titik tiga. Vakum membenarkan proses pemejalwapan yang memudahkan penukaran langsung ais kepada wap tanpa sebarang peringkat cecair perantaraan. Ini menghasilkan proses pengeringan yang sangat lembut yang mengekalkan bentuk, warna, rasa dan nutrien produk. Pengeringan beku ialah cara terbaik untuk mengekalkan nilai pemakanan dalam pelbagai jenis makanan, sambil meningkatkan jangka hayat pada suhu bilik dan mengurangkan sisa.


Syarikat Kemolo telah memanfaatkan kepakaran proses selama berdekad-dekad dan industri tahu cara membangunkan penyelesaian pengeringan beku yang kami fikir sesuai untuk memproses pelbagai jenis buah-buahan dan sayur-sayuran yang paling halus sekalipun, pada sebarang skala atau daya pengeluaran.


Kami tahu bahawa teknologi satu saiz tidak sesuai untuk semua, jadi kami menawarkan rangkaian mesin kering beku serba boleh untuk dijual untuk aplikasi, saiz dan susun atur yang berbeza. Untuk lebih banyak jumlah pengeluaran, mesin kering beku industri Kemolo untuk dijual boleh dikonfigurasikan untuk memenuhi keperluan lebih banyak kapasiti, sambil membantu memastikan setiap produk mengekalkan bentuk, warna, rasa dan khasiatnya. Dan sudah tentu, semua penyelesaian kami direka bentuk untuk mesra pengguna, sambil membantu memaksimumkan kebolehpercayaan tumbuhan, mengurangkan kehilangan produk dan memberi anda keyakinan terhadap kualiti produk yang terbaik.


Bagi pelanggan yang sedang membangunkan produk atau proses kering beku baharu, atau yang mungkin baru mempertimbangkan pengeringan beku buat kali pertama, kami juga boleh membekalkan mesin kering beku kecil perintis kami untuk dijual, yang membolehkan anda menguji dan mengoptimumkan proses di tapak. , atau bahkan menjalankan pengeluaran komersial berskala kecil.


Siasatan