KEMOLO Peralatan pengeringan beku, Harga yang menjimatkan

2021-11-30 09:28:33

Peralatan pengeringan beku yang menjimatkan kos

Peralatan pengeringan beku vakum berskala besar sentiasa untuk pengeluaran besar-besaran makanan. Peralatan pengeringan beku vakum KEMOLO adalah salah satu pengering beku terbesar untuk pengguna membina kilang pemprosesan makanan yang besar. Peralatan pengeringan beku vakum KEMOLO akan membantu pelabur memulakan perniagaan lyophilization mereka tidak lama lagi dan dengan kelajuan yang pantas untuk mengembangkan perniagaan pengeringan beku mereka. Sebagai salah satu pengeluar dan pembekal utama peralatan pengeringan beku di dunia, peralatan KEMOLO adalah salah satu mesin yang paling menjimatkan kos, diperakui oleh CE, EAC, ISO9001, dan dieksport ke berpuluh-puluh negara di dunia dengan harga yang murah.


Ciri-ciri peralatan pengeringan beku makanan:

1. Peralatan pengeringan beku makanan mestilah cukup besar dan mempunyai keupayaan pemprosesan yang besar.

2. Peralatan pengeringan beku makanan mestilah dalam kecekapan tinggi dan penjimatan tenaga. Pengeringan beku mempunyai masa pengeluaran yang panjang dan penggunaan tenaga yang tinggi; makanan adalah produk cepat habis. Kemudian, peralatan pengeringan beku untuk pemprosesan makanan mesti memastikan pengeluaran kecekapan tinggi dan penggunaan kuasa yang lebih rendah sambil memastikan pengeluaran makanan berkualiti tinggi.

3. Tidak seperti ubat suntikan, makanan tidak disuntik ke dalam darah. Keperluan untuk bengkel bebas bakteria, peralatan bebas bakteria dan operasi bebas bakteria tidak setinggi ubat-ubatan kering beku.

Peralatan pengeringan beku industri vakum adalah peralatan yang ideal untuk pengeluaran makanan berkualiti terbaik dengan tempoh pemeliharaan yang panjang.


Siasatan