Mesin pengering beku DIY China

2021-11-30 09:28:21

Pengering beku DIY


Apakah pengering beku DIY? Nama penuh DIY ialah: LAKUKAN SENDIRI, yang bermaksud tidak membuat pengering beku anda sendiri. Sebagai pengguna, bagaimana anda boleh membuat pengering beku anda sendiri? Anda juga tidak perlu melakukan ini. Tujuan asal pengering beku DIY adalah untuk membolehkan anda membuat produk kering beku anda sendiri. Mesin pengering beku boleh digunakan untuk pengeringan beku pelbagai produk, dengan beribu-ribu jenis, hanya anda tidak boleh memikirkannya, dan ia tidak boleh dilakukan tanpanya.


Pengering beku DIY sebenarnya merujuk kepada pengering beku eksperimen kecil tersebut, atau pengering beku isi rumah sebuah syarikat di Amerika Syarikat, mereka juga memanggilnya pengering beku DIY. Pengering beku eksperimen jenis ini digunakan terutamanya untuk mencuba produk kering beku yang berbeza, produk kering beku kreatif.


Walau bagaimanapun, pengering beku DIY KEMLOLO adalah untuk pengguna membuka pasaran, menghasilkan dalam kelompok kecil, meletakkannya di pasaran, menyerap tempahan baharu dan menarik pelanggan yang lebih besar. Ia juga untuk mengumpul data beku-kering supaya pengguna boleh menghasilkan dalam kuantiti yang banyak. Prestasi pengering beku isi rumah dan pengering beku eksperimen adalah berbeza daripada pengering beku industri KEMOLO, jadi anda perlu menggunakan pengering beku KEMOLO DIY untuk pengeluaran percubaan dan ujian pasaran.


Siasatan