Pengering beku New Zealand

2021-11-30 09:27:39

Pengering beku New Zealand

Dari tanah dan perairannya yang bersih, New Zealand terkenal kerana menghasilkan beberapa makanan berkualiti terbaik di dunia. Persekitaran semula jadi yang unik di New Zealand telah menjadikan penternakan haiwan sangat maju, dan kebanyakan ternakan seperti lembu, biri-biri dan rusa diberi makan rumput. Oleh kerana kualiti air, ikan tersebut bebas pencemaran dan mempunyai kualiti daging yang baik. Berpusat di New Zealand yang indah, ia dapat memilih daripada pembekal yang banyak sayur-sayuran segar, daging dan buah-buahan berkualiti tinggi yang ada. Kepakaran hortikultur dan pertanian New Zealand memastikan hanya hasil berkualiti terbaik diperolehi.

Pengering beku industri Kemolo di New Zealand menggunakan kaedah mengeringkan makanan sejuk beku ini di dalam vakum pada suhu yang sangat rendah supaya produk kekal dalam keadaan asalnya yang belum dimasak. Struktur sel makanan kekal utuh semasa pengeringan, jadi ia tidak mengecut atau kehilangan bentuknya. Ini memberikan produk yang menghidrat semula serta-merta apabila anda menambah air semula padanya, sambil mengekalkan tekstur dan penampilan produk segar. Produk kering beku tidak memerlukan bahan pengawet untuk memberikan jangka hayat yang panjang, kerana kandungan lembapan yang rendah bermakna ia adalah stabil kerana proses pengeringan beku sahaja.

Pengering beku New Zealand menyediakan beberapa faedah untuk produk:

Mengekalkan warna dan bentuk – tiada pengecutan seperti yang dilihat apabila dehidrasi

Rasa segar – jauh lebih baik daripada bentuk pengeringan udara yang lain

Mengekalkan nilai pemakanan

Tidak memerlukan penyimpanan terkawal suhu

Berat ringan – mudah dikendalikan dan dihantar

Jangka hayat yang panjang – adalah produk yang stabil


New Zealand ialah salah satu pengeksport makanan haiwan mewah yang paling penting di dunia. Peralatan pengering beku Kemolo telah dieksport ke New Zealand untuk membuat makanan haiwan peliharaan. Makanan haiwan peliharaan dibuat hanya menggunakan bahan berkualiti tinggi yang bertujuan untuk menyuburkan kesihatan haiwan kesayangan anda. Kami menggabungkan khasiat dan rasa makanan segar dan mentah dan memasukkannya ke dalam pengering beku lembut yang melindungi semua enzim dan nutrien semula jadi, jadi tiada satu pun kebaikan yang sihat itu dimasak.


Haiwan peliharaan berkembang pesat apabila mereka diberi makanan yang sesuai secara biologi. Dengan memilih untuk memberi makan makanan mentah haiwan kesayangan anda, anda memberi mereka akses kepada apa yang mereka akan makan di alam liar, seperti yang dimaksudkan oleh alam semula jadi. Makanan mentah juga kaya dengan nutrien dan enzim dan tidak berubah oleh pemprosesan keras yang menghasilkan makanan kibble dan dalam tin. Pengering beku adalah pilihan terbaik untuk mengekalkan semua rasa dan nutrisi makanan mentah segar.


Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, kami semakin menyedari keperluan pemakanan haiwan peliharaan kami dan kesan diet terhadap kualiti hidup mereka. Penyelidikan telah menunjukkan kepada kita bahawa anjing dan kucing hidup subur dengan diet semula jadi yang tinggi dengan daging dan kaya dengan vitamin dan mineral. Resipi semulajadi kami memastikan bahawa semua kebaikan nutrisi bahan kami dikekalkan, sambil menghapuskan pengisi yang tidak perlu seperti bijirin, jagung dan gandum. Selamat datang ke dunia pengering beku.


Siasatan