Pengering beku Kanada untuk dijual, pembekal pengering beku makanan

2022-04-25 10:46:59

Pengering beku Kanada untuk dijual, pembekal pengering beku makanan


Di negara berbilang etnik, restoran yang mempunyai banyak restoran seperti Kanada, kadangkala agak sukar untuk menentukan perkara yang sebenarnya dikira sebagai "makanan Kanada." Secara amnya, kebanyakan orang Kanada makan sebahagian besar diet "barat" secara amnya serupa dengan diet orang Amerika dan Eropah, dengan tumpuan berat pada bijirin dan produk tenusu yang diproses, daging lembu dan ayam yang ditanam di ladang, buah-buahan dan sayur-sayuran yang dimasak atau segar.


Pengering beku untuk Kanada adalah luar biasa kerana ia tidak menyebabkan kerosakan pada pemakanan makanan yang diawet. Kaedah pengawetan lain, seperti pengetinan dan penyahhidratan, menggunakan suhu yang lebih tinggi yang boleh memusnahkan lebih separuh (50%) nilai makanan. Pengering beku tidak mengecut atau mengeraskan makanan, tetapi mengekalkan aroma, rasa, warna, bentuk dan kandungan nutrisi. Hanya tambah air. Epal, keju, alpukat, daging, raspberi, kacang polong, ais krim dan yogurt masih akan kelihatan dan rasa segar kerana, pada hakikatnya, ia masih segar. Tanpa air dan oksigen untuk merosakkan makanan, ia seolah-olah makanan telah diletakkan di dalam kapsul masa.


Pengering beku industri Kemolo untuk Kanada membolehkan anda menyimpan kepingan besar makanan yang menarik dan berkualiti tinggi, seperti bahagian aprikot, hirisan pic tebal, kepingan besar stik yang telah dimasak, udang utuh, sandwic aiskrim dan banyak lagi. Anda tidak perlu berpuas hati dengan dadu kecil atau serpihan buah atau daging yang anda temui di kedai yang dibeli, membekukan produk kering. Sediakan dan simpan seperti yang anda mahukan.


Selama beberapa tahun kebelakangan ini, pelanggan kami dari Kanada terus memilih makanan kering beku yang diperbuat daripada peralatan pengering beku kami untuk pengembaraan semasa dalam perjalanan, kesediaan kecemasan dan kelangsungan hidup. Pengering beku vakum Kemolo menawarkan rangkaian luas makanan gourmet kering beku yang rasanya lebih baik daripada produk pesaing kerana bahan yang digunakan dalam proses membuat makanan. Kami menggunakan makanan segar atau sejuk beku, dan kemudian memasak dan menyediakannya, dengan peringkat akhir pengeringan beku dalam mesin pengering beku Oleh itu, semua kebaikan, rasa, pemakanan dan rasa terkunci di dalam seolah-olah anda telah membuatnya dari tangan. calar.


Siasatan