Mesin makanan kering beku, harga murah untuk dijual dari pengilang

2022-04-25 19:35:27

Membekukan mesin makanan kering


Mesin makanan kering beku mengeluarkan air sahaja. Oleh kerana ia tidak melibatkan pemanasan, nutrien, rasa dan warna makanan dibiarkan utuh dan kekal begitu lama dengan penyimpanan yang betul. Perlu diingat, mesin makanan kering beku adalah perkara yang membuatkan kebanyakan pakar pemakanan dan pakar makanan mengesyorkan pengeringan beku apabila berurusan dengan makanan.


Anda boleh berjaya membekukan kering pelbagai jenis makanan, herba dan bahan organik dengan mesin makanan kering beku. Hampir setiap jenis sayur-sayuran, buah-buahan dan daging terasa indah selepas pengeringan beku. Antara yang utama termasuk epal, tomato, strawberi, pisang, kacang hijau, pic, bayam, kentang, bawang, daging babi, udang, ayam belanda, daging lembu, dan juga ais krim.


Mesin makanan kering beku membolehkan anda menggunakan hampir semua makanan daripada jenis kandungan air tinggi hingga kandungan air rendah. Ini bermakna anda boleh membekukan-keringkan bukan sahaja herba tetapi yogurt, ais krim, keju, kopi dan buah-buahan antara lain.


Pengering beku Kemolo mengeluarkan rangkaian mesin makanan kering beku komersial daripada model perintis kepada mesin pengering beku industri berkapasiti besar. Daripada kapasiti pemeluwap ais 10kg hingga 2500kg, mesin makanan kering beku kami digunakan untuk pelbagai aplikasi daripada loji penyelidikan perintis kecil kepada operasi perindustrian berbilang pengering komersial yang besar. Dengan kawalan kualiti yang ketat, prestasi yang boleh dipercayai terjamin pada harga yang kos efektif. Kos pembuatan mesin kering beku di China selalunya jauh lebih rendah berbanding dengan beberapa pesaing kami dan kami membekalkan peralatan makanan kering beku kami di seluruh dunia.


KEMOLO memahami proses dan pengeringan beku, dan cara menyepadukan ke dalam sistem dan proses kilang anda. Proses sokongan dan perundingan kami diuruskan secara yakin. Kami akan bekerjasama dengan anda dan Keperluan dan Spesifikasi Pengguna anda untuk menyediakan penyelesaian terbaik untuk keperluan anda.


Siasatan