Mesin Lyophilizer, harga kos efektif untuk dijual oleh pengilang China, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 11:27:29

Peralatan Lyophilizer Lyophilization mencetuskan lebih sedikit kerosakan pada bahan berbanding pelbagai pendekatan dehidrasi lain menggunakan suhu yang lebih tinggi.


Dengan berat ringan dan juga barangan beku-kering yang disumbat dengan baik yang dicipta oleh jentera lyophilizer boleh diangkut dengan cepat menggunakan bekas biasa atau mana-mana pelbagai kaedah pengangkutan lain. Tiada permintaan untuk pusat penyejuk beku akibatnya menjimatkan banyak kos untuk pengangkutan dengan menggunakan jentera lyophilizer kami. Mesin Lyophilizer menggunakan prosedur dehidrasi yang biasanya digunakan untuk mengekalkan bahan mudah rosak atau menjadikan produk lebih mudah untuk diangkut. Jentera lyophilizer berfungsi dengan membekukan bahan dan selepas itu menurunkan tegasan sekeliling untuk membolehkan air beku dalam produk menyublimkan terus dari peringkat ais ke peringkat gas. Struktur asal dilindungi juga oleh peralatan lyophilizer.


Hubungi KEMOLO untuk mendapatkan mesin lyophilizer yang boleh dipercayai dengan kos kemudahan pembuatan yang murah, kerana firma ini merupakan salah satu pengeluar utama dan juga pembekal peralatan ini di dunia.

Siasatan