Mesin lyophilizer makanan, harga jimat untuk dijual oleh pengilang, pembekal - KEMOLO

2022-05-11 11:20:41

Mesin lyophilizer makanan Makanan kering beku yang dicipta oleh mesin lyophilizer makanan mempunyai tempoh kawalan kualiti yang panjang, sifat penghidratan semula yang hebat, warna yang kelihatan halus, nikmat yang sangat baik, rasa, serta kandungan web yang tinggi komponen berkhasiat. Pengeringan beku biasanya tidak mencetuskan pengecutan atau kekerasan bahan yang dikeringkan. Memandangkan proses itu meninggalkan liang mikroskopik, produk kering beku yang dijana oleh mesin lyophilizer makanan boleh dihidrat semula (dibentuk semula) dengan lebih cepat dan juga pantas.


Terdapat berpuluh-puluh pembekal mesin lyophilizer makanan di planet ini, namun kebanyakannya adalah perkhidmatan kecil untuk perdagangan, pengedaran, bukan pengeluar. Dan juga walaupun sebilangan kecil daripada mereka adalah pengeluar, namun, mereka hanyalah pengeluar mesin lyophilizer kecil. Jangka hayat kebanyakannya bergantung pada jumlah lembapan yang disingkirkan daripada makanan semasa prosedur pengeringan beku. Adalah dianggarkan bahawa mesin lyophilizer makanan menawarkan hayat rak yang lebih lama kepada makanan berbanding dehidrator.


Sayur-sayuran dan buah-buahan pastinya akan mempunyai jangka hayat biasa selama 15 tahun dengan dehidrator serta jangka hayat rak purata 25 tahun dengan mesin lyophilizer makanan.

Siasatan